تاثیر قانون خلا در رسیدن به خواسته ها و زندگی بهتر

تاثیر قانون خلا در رسیدن به خواسته ها و زندگی بهتر

چند وقت پیش در کتابخانه منزلم، کتابهایی داشتم که تعدادی از آنها را خوانده بودم، و تعدادی کتاب بود که فقط ظاهر کتابخانه مرا زیباتر می کرد و اصلا قصد خواندن آنها را نداشتم، یک روز تصمیم گرفتم همه کتابها را به کتابخانه ای که همیشه برای مطالعه به آنجا می رفتم هدیه بدهم، و داستان قانون خلا آنجا برایم اتفاق افتاد  که ظرف مدت کوتاهی  کتابهایی به من هدیه شد، که بسیار مورد علاقه من بودند.

یک روز برای خرید کتابی از نویسنده مورد علاقه ام به خیابان انقلاب شهر تهران رفتم، چشمم به یک کتاب در قفسه کناری افتاد ، ندایی در درونم به من گفت آن را بخر ، وقتی به خانه رسیدم ، اول شروع به خواندن کتاب مورد علاقه ام کردم ، ولی باز آن را می بستم و دلم میخواست کتاب دوم که به صورت تصادفی خریده بودم را مطالعه کنم.

آن کتاب را باز کردم و شروع به خواندن کردم، یادم هست آن شب تا نزدیک صبح ، با اینکه چشمانم از خستگی می سوخت ولی باز به خواندن آن کتاب ادامه دادم، جالب است پاسخ سئوالهایی که در ذهنم مدتها به دنبال آن بودم را در کتاب جدید یافتم.

و این وقتی اتفاق افتاد که من شهامت بخشیدن، کتابهایی که سالها در کتابخانه جمع آوردی کرده ، را پیدا کردم ،براستی که وقتی خود را از چیزهایی که نمی خواهید رها می کنید، چه معجزه آسا جا را برای آنچه می خواهید باز می کنید .

یک روز سراغ کمد لباسهایم رفتم ، آنجا نیز پر از لباسهایی بود که مدت بیش از 2 سال بود که یا آنها را نپوشیده بودم و یا دیگر قصد پوشیدن آنها را نداشتم ، ولی بارها از بخشیدن آنها سرباز می زدم، به امید اینکه شاید روزی آن ها بپوشم.

یک روز صبح به محض اینکه چشمم را باز کردم ، یاد شال پشمی گران قیمتی افتادم که هیچوقت آن را نپوشیده بودم و تصمیم گرفتم آن را به دوستم هدیه بدهم ، بعد که کمد لباسهایم را باز کردم ، دل و جرات به خرج دادم تا آنچه را نمی خواهم ببخشم ، یکی از دلایل احتکار و چسبیدن ما به چیزهایی که داریم ، این است که به قانون فراوانی و جوهر غنی خداوند باور نداریم ، همان روز با یک خیریه تماس گرفتم و همه آنها را بخشیدم ، حس بسیار خوبی از قانون خلا در من ایجاد شده بود ،و باور داشتم که من لایق لباسهای بهترهستم، ظرف مدت بسیار کوتاهی لباسهایی که دوست داشتم را خریدم.

نکته بسیار مهم این است که چیزی به اسم خلا وجود ندارد، به محض اینکه خلا ایجاد می شود، انرژی با حداکثر سرعت می شتابد تا جای خالی آن را پرکند، وقتی عمیقا به وفور نعمت بیندیشید که همه جا هست و همه جا یافت می شود، آنگاه بی باکانه،رها می کنید،دست می کشید، هدیه می دهید، تا بدین ترتیب برای چیزهایی که آرزومندش هستید جا باز کنید.

پس از رها کردن، به راستی از نظر ذهنی نیز دست از سرش بردارید و آن را رها کنید و تمام توانایی و انرژی خود را صرف احساس دولتمندی و قانون فراوانی کنید، هیچگاه از فقر و تنگدستی و اینکه چگونه قرار است جای آن خلا پرشود، صحبت نکنید.

هیچگاه در زندگی در خصوص دوران های سخت و اینکه مجبورید صرفه جویی کنید سخن نگویید ، به جای آن همیشه و در همه حال خود را دولتمند بشمارید، لباسهایی را بپوشید که در شما احساس ارزشمندی و دولتمندی ایجاد می کند، حتی زمانی که در خانه تنها هستید .

دل و جرات به خرج دهید و هم اکنون خلا بیافرینید و خود را از شر آنچه نمی خواهید و یا مدتهاست استفاده ای از آن نمی کنید، خلاص کنید ، تا برای آنچه می خواهید جا باز کنید، و ایمان داشته باشید که خداوند وهاب است ، همانند سلیمان نبی از خداوند برای روزی و فراوانی بیشتر درخواست کنید ، همانطور که در دعای خود فرمود، خداوندا، مرا بیامرز و حکومتی به من ببخش که شایسته هیچ کس پس از من نباشد، همانا تو بسیار عطا کننده ای.

 پادکست های رایگان لینک زیر به شما در رسیدن به خواسته ها و اهدافتان کمک می کند

کلیک کن 

7 گام موفقیت و توسعه فردی در رسیدن به خواسته ها و اهداف

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *